Sunday 27 July 2014

... SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLFiTRi MaaF ZaHiR & BaTiN ...


... SeLaMaT HaRi RaYa ...
aku ucapkan kepada semua para pemblogger sekalian ..
Mintak maaf kepada semua terutamanya yang kenal aku ...
walaupun dalam blog ni xde seorang pun yang kenal aku ...
Aku mintak maaf erk ??


Kepada yang kampungnya atau rumah yang at Perak tu ..
Jemputlah datang ke kampung aku ye ??
Kalau xdatang lagi bagus ..
Jimat sikit duet, sampul duet, eletrik, tenanga dan masa aku ...

" Aku xtahulah kampung ko at mana ?? "

Ok2 ... Sorry2
Kampung aku dekat dengan Masjid aL-Falah ..
Nak tahu Masjid aL-Falah tu at mana korang search GOOGLE je lah ...

" Xkan nak beraya at masjid kot ..
Bagitahulah alamat terus ... "

Alamak !!
Aku xingat alamat ... Huhux
Tapi xpa ...
Kalau korang dah sampai Masjid aL-Falah tu korang call aku ..
019-421 0729 ...  ( Celcom )

" Orait ... "

Layan lagu raya dulu .. Hehex


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...