Wednesday 28 May 2014

Coklat CADBURY !!


" Hah ! Xkan CADBURY haram kot !! 
Dah arr sedap coklat tu .. 
Aku tiap-tiap hari makan ... 
Dan hidup aku xkan sempurna tanpa CADBURY arr !! "

Ayat ko memang xleh blah arr !!
Xsempurna .. PUIHH !!
Memanglah sedap coklat tu sebab ada babi sekali dalam tu ...
Err ... -_-


Sekarang ni at FACEBOOK, TWITTER, BLOG atau at mana-mana je la
tengah HOT citer tentang coklat CADBURY ni kn ??
Aku on WECHAT ada orang post tentang CADBURY ..
On Facebook orang post tentang CADBURY jugak ..
On WHATSAPP pon sama jugak ...
On LINE pon ada orang antar tentang CADBURY ni ..!!

Memang HOT giler cter tentang CADBURY ni ..
Walaupun HOT tapi masih ramai lagi yang dok makan coklat ni ..
Mereka tahu yang coklat ni dah HARAM tapi masih makan coklat ni ..
Hurmm ... Xtahu nak tegur macam mana kan ??

"Wow !! Post tentang CADBURY ni at Blog macam orang yang
xpernah makan coklat ni pulak ... -_- "
Memanglah aku pernah makan ..
Tapi sekarang ni aku xmakan dah arr ...


Ni aku nak SHARE maksud CADBURY ...
Tapi aku xtau la betul ke x maksudnya ..
Aku cuma nak SHARE je ..
Lagipon aku ambil dari WECHAT ( my ID : um2174 ) ..
ADD WECHAT AKU TU ..!! AKU DAH BAGI ID KAN ??

C = COKLAT
A = ADA
D = DNA
B = BABI
U = UNTUK
R = RAKYAT MALAYSIA
Y = YANG BUKAN ISLAM 

*Just nak SHARE je k ??

4 comments:

  1. hai yusdaf..

    boleh ambik widget kat sini ye :)

    http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah buat dah ... tapi dy xkuar gambar ..
      dy cma kuar tulisan j .. hurmmm

      Delete
  2. sebelum makan aoa apa kena teliti dahulu. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...