Monday 26 May 2014

Nak HOT ??


"Hot ??
Apa tu ??"




Acece ... buat-buat xtahu la pulak  -_-
Aku tau semua orang nak Hot ...
Ni aku nak bagi tips skit la at kome ...
Lagipun Tips ni aq ambik at Budak-budak Hot ...

TuToRiaL

1. Aktifkan Button FOLLOW ...  >>>> Klik sini <<<<

2. Tukarkan Privasi di status dari Rakan / Rakan kepada Rakan ke AWAM ...
    Supaya orang lain yang bukan Friend kita boleh Like jugak status kita ...
    Tengok gambar k ??


3. ADD 30 orang setiap hari ...
         Nak ADD orang pon ada cara jugak ....
         ADD orang yang ada at status budak hot ...
         Cer tengok at gambar ni ..                        



Tekan 35 orang like tu pastu ADD semua ... Cari status yang baru update je...
Contohnya, 1-25 minit yang lepas ....
Tapi ingat 50 orang sahaja ...
jangan lebih-lebih pulak nanti ADD kena block .... mcm aku ni ... huhux
Sdeyh bak ag !!

4. Jadilah KAKI LIKE ...
            Nak LIKE pon ada cara jugak ...
            Bukannya LIKE status orang yang ada at HOME ...
            Tapi yang ada at PROFILE ..



Buka Profile orang yang kita nak Like tu pastu Like dengan serentak ..
1 Profile Like 10 status ... Jangan Like banyak2 ... Rugi !!


Tu je la yang aku tahu ...
Aku pernah tanya seorang Budak Hot ...
Pastu dia bagi tips-tips ...
Cer tengok gambar di bawah ....




>>>>>>>> SELAMAT MENCUBA <<<<<<<

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...