Wednesday 4 June 2014

Alhamdulillah !! Dah 50 FOLLOWERS ..


Alhamdulillah ...!!
Masuknya 5-Jun-2014 ni maka dah 12 hari aku berbelog ..
dan Follower aku pon makin meningkat ..
Dan sekarang ni Follower aku dah genap 50 Followers ..
Thank you pada yang sudi Follow ..


Bagi korang sikit tapi bagi aku 50 Follower tu dah kira banyak ...
Bukan senang nak dapat Follower ni ...
Errrr ...

" Hek eleh ... Itu pon nak update at blog ..
Macam budak-budak la ko n ... "

Eh ... Suka hati la ..
Aku ni memang masih budak-budak pon ..
Umur aku baru 15 tahun ( Form3 ) ...
Huh !!

Saja tulis ....
Kering idea ... Huhux ..
>_<

12 comments:

  1. salam..dan tahniah..
    follower 56^^
    http://ssurianahyana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. alahamdulillah :D
    umur sama dgn my adik lorh XDD

    ReplyDelete
  3. Wahh, congrats! Memang seronok kan bila followers makin meningkat! InsyaAllah nanti akan ada lebih lagi! :D

    ReplyDelete
  4. baru 12 hari dah 50 followers?! aku yang dah bertahun nie pun baru 85 :( btw, tahniah :D

    ReplyDelete
  5. Kira ok la tu 15hr dh ade 50follower..... Sometimes poyo itu mesti kne ada....;-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...