Sunday 8 June 2014

Dialog ...




Baca dialog at bawah ni ..
Baca noh ... Jangan jadi PEMALAS sangat !!
Bukannya panjang sangat pon dialog ni ....

DiaLoG


warna merah tu aku ...
warna hitam tu ditujukan kepada semua orang eh ??

" Assalamualaikum .. wei !! "
" Haa ... Baguslah kalau ko on9 ( FB ) ... 
Aku nak bagitahu sesuatu ni .. "
" Hehex ... Apadya ?? "
" Tapi aku takutlah nak bagitahu ko ... 
Aku takut ko bagitahu orang lain je ... huhux "
" Alaa ... Bagitahu je la .. Aku xbagitahu orang lain eh .. "
" Ye ke ?? Hmm ... Ko kena janji dengan aku dulu yang ko 
xkan bagitahu sesiapa pon walaupun kawan baek ko skalipun !! "
" K2 .. Aku janji .. PROMISE !! "
"K .. Aku caya cakap ko .. Hurmm "
" Kalau dah caya bagitahu je la ... "
" Hmm ... Sebenarnya aku .. huhux ..
Aku takutlah nak bagitahu ko .. Aku takut rahsia ni terbocor ..
BAHAYA TAU X  !! "
" SUMPAH !! Aku xkan bagitahu sesiapa hanya kita dua sahaja
yang tahu k ?? "
" Hmm ... Ye la ... Sebenarnya ... Aku .. "
" Aku pa ?? "
" Sebenarnya aku nak TERKENCING !! "
" KURANG AJAR KAU !!! "

Jangan lupa SHARE at orang lain ye ?? >_< ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...