Monday 9 June 2014

Sketch Up ?? ( Gambar 3D )


" Sketch Up tu apa wei ?? 
Aku xpaham la nak guna benda merepek macam tu .. "

Sketch Up ni satu App untuk buat gambar 3D ...


Cer tengok gambar atas tu ...
Cantik kan ??
Tapi tu bukan aku buat ... Hehex
Aku xpro la nak buat gambar sampai cantek macam tu sekali ...

Aku kalau boring aku buatlah benda-benda merapu dengan Sketch Up ni ..
Aku cadangkan kome kalau boring DOWLOADlah Sketch Up ni ..

" Nak ambik at mana Sketch Up ??
Xkena bayar ke ?? "

Ko cari at google ...
Ataupun ko klik HERE ..
Sketch Up ada 2 jenis ..
Satu Free dan satu lagi kena bayar ...
Aku guna yang Free je ..


Haaa .....
Yang ni aku yang buat ..
Tapi xsiap lagi ... Hehex
Dalam proses tu ..
Sorry la xberapa nak cantik macam gambar yang at atas tu ..

" Mana ko belajar benda-benda macam ni ?? "

Aku belajar sendiri arr ...
Kita boleh buat duet dengan Sketch Up ni ..
Itupun kalau kome pandai arr ..
Aku buat Sketch Up ni hanya suka-suka je ...
^__^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...