Monday 2 June 2014

TTPOD


" Wei ... Nanti ko cari lirik lagu Avenged sevenfold yang bertajuk
A Little Piece of Heaven tau ..
Aku nak hafal lirik tu .... "

Alaa ... Xpayah suruh aku tulis ko Dowload je la lagu tu sekali
dengan liriknya ... Kan senang ...
Kalau ko suruh aku tulis lirik sampai bila pon aku malas nak tulis ...
Dah la panjang lirik lagu tu !!

" Ye la ye la ... Nak dowload at mana ?? "



Ko Dowload Application ni at Playstore ...
DOWLOAD TTPOD ....
TTPOD ni tempat dowload lagu dan lirik ...
Kalau ko dowload lagu automatik dia dowload liriknya sekali ..

Tapi dia dalam bahasa cina ...
bukannya lirik dalam bahasa cina ...
Jangan salah faham pulak k ??
Tapi bukannya susah sangat pon nak guna ...
Dia cuma ada tulisan cina sikit-sikit je ...

" Ok ... Pandai-pandailah aku guna nanti ... 
Thanks k ?? "

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...