Tuesday 3 June 2014

Bilangan LIKE di FaceBooK MENURUN ...


" Huhux .... Like aku menurun ...
dulu like aku sampai 100 lebih ...
Sekarang ni tinggal 20 lebih je ... Huhux
Mana pergi pengelike setia aku !! "

Rilex rilex ...
Aku tahu puncanya ...

 

" Apa puncanya ?? "

1. Ko xbuat status selama sehari ...
    Kalau ko xnak like ko menurun ko kenalah buat status setiap hari k ??



" Ok2 .. Yang kedua ... "

2. Ko xon9 Facebook selama sehari ..
    Ko kena on9 FB setiap hari ..
    Tapi kalau on9 FB tapi xbuat status pon like menurun jugak ...


" Ok .. Yang ketiga ... "

Yang ketiga aku xtau ..
Aku tau dua sebab je ...

" Ow ... Patotlah like aku menurun noh .. Huhux .. "

Kalau ko nak Like banyak tanpa guna ATO LIKE ...
Ko klik HERE ..

" Ok ... Tq ... Muahh !! "

Eeee ... Aku geli arr .!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...