Friday 20 June 2014

Perkataan-perkataan pendek yang diBENCI ramai ketika tengah MESEJ ...


Wei ! Ko tahu x tadi aku pergi kedai pastu aku ternampak seorang
awex yang cantik ...
Aku usha awex tu lama-lama pastu dia panggil aku ...
Pastu pastu dia suruh aku intro .... Syok woo !!

" Ow ... "



FAKTA !!
Aku rasa semua orang mesti menyampah bila kita tengah mesej seseorang tu
dia tulis perkataan-perkataan seperti berikut :
1 ) ow ...
2 ) Hmmm atau Hurmmmm .. ( tanpa tambahan perkataan selepas Hurmm )

Macam dialog at atas tu ...
Aku cerita punyalah panjang at kawan aku tu ...
Tapi dia balas ow je ...
HUH !! GERAM GILER !!
Kalau korang mesti xsuka kan ?? TOL X ??

Sama la macam perkataan Hmmm ...
Aku xkisah kalau orang tu tulis perkataan Hmmm pastu ditambahkan lagi
dengan perkataan selepas hmmm tu ...
Contohnya :
 " Hurmmm ... Aku rasa macam tu jugak .... " ( macam ni xpa )
Tapi kalau macam ni !! Memang aku menyampah !!
" Hmmmm ... " ( yang ni memang menyakitkan hati )

So, kalau korang xnak orang menyampah mesej dengan korang ...
Janganlah tulis perkataan-perkataan pendek macam yang aku citer tadi tu ye ??
SEBAGAI NASIHAT !! Hehex ...

Saja post .... BORING !! Huhux

6 comments:

  1. hye umar, singgah sini..betullah tu,angin je kan baca komen macam tu hehe..

    ReplyDelete
  2. adik lagi 1 resp0n yg bole wat kita bengang~ panjang2 kita cerita, dia reply ----> "k"

    hampehhhhhh....rase nk campak je tep0n kan~huhu

    ReplyDelete
  3. (k..) haha.. tu lagi menyakitkan hati kot.. sehuruf je dia bg.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...