Monday 2 June 2014

Smart Launcher 2 ..


" Wei .. Aku boring la tengok Theme HP aku ni ...
Xleh ubah ke ??
Aku dah boring tengok Theme Samsung yang hodoh ni ... Hurmm "

Dah tau hodoh kenapa xtukar je ...
Blur arr ko ni ...
Kesian pulak aku tengok ko ni asyik tengok Theme hodoh ko
tu setiap hari ...

" Kalau kesian tu xreti nak tolong k !! "


Ye la ye la ... Hurmmm ...
Ko DOWLOAD Smart Launcher 2 ...
Smart Launcher 2 bukannya Smart Launcher je ...
Dia kena ada number 2 at belakang Launcher tu ..
Dia boleh pilih Theme mengikut keselesaan ko ...
Smart Launcher 2 ni at Playstore pon ada ...
So, xpayah nak pening kepala nak dowload at mana k ??

Sebenarnya ada banyak lagi Application-application lain yang sama
macam Smart Launcher 2 ni ...
Tapi aku nak citer satu Application je ....
Yang lain nanti aku bagitahu lain kali ye ...

  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...